lördag 8 september 2007

Dag 8 - Massa lek

I dag tog husse och matte med mig till mina nya hundkompisar igen!

Jag och Thea busade hela tiden vi var där, hon har ju lika mycket energi som mig. Alec var och nosade lite på mig igen och jag försökte busa med honom också, men han är inte lika intresserad av det. Han är ju lite äldre än mig och Thea.

Vi två sprang runt massa på gården, hoppade och skuttade. Jag drog lite i hennes kind också, hon blev inte ens arg på mig. Hon är så snäll.

Sedan fick vi en boll att leka med, Thea tog den först men jag var och kidnappade den från henne lite då och då.

Matte och husse säger att vi busade hela tiden i mer än två timmar, så det är inte konstigt att jag är lite trött nu! Sov i mattes famn på vägen hem och ska sova lite mer nu.

Men jag hoppas jag får träffa mina kompisar snart igen. Jag tyckte matte och husse pratade om att jag och Thea ska få åka till veterinären samtidigt, jag ska ju vaccineras och hon ska tydligen röntgas.


Inga kommentarer: