fredag 14 september 2007

Dag 14 - Lek med katten

I dag har jag faktiskt lekt med katten, eller ja, det gör jag väl varje dag. Men i dag lekte han tillbaka med mig! Husse och matte har lämnat en låda på golvet som han kröp in i och då var jag så klart tvungen att komma och försöka sträcka in tassen till honom, då slog han tillbaka med sin tass! Inte hårt så klart och inte med klorna ute. Så höll vi på ett tag, matte fick ett kort på det också. Hon har då alltid den där kameran framme!





Så har jag varit med matte och husse till Sunne ochköpt mer hundmat, nu säger de att maten räcker så länge jag ska ha det fodret. Vi får väl se om de har rätt! På den affären fick jag också massa komplimanger och folk som ville gosa med mig, det är inte lätt att vara så här söt ska jag säga er!

Matte och husse säger att vi kanske ska åka till husses mamma i helg så jag får busa av mig med Thea igen. Det ser jag fram emot! Husse och matte orkar ju inte riktigt lika mycket bus som mig, men de är duktiga som försöker i alla fall.
Nu på kvällen har båda suttit med mig på golvet och kastat boll åt mig, oj vad jag sprang efter den där lilla bollen! Krockade med ett bordsben en gång också men det störde mig inte ett dugg. Jag sprang på lika mycket på en gång ändå.

Nu ligger jag och vilar vid mattes ben, ska nog ta och sova snart. God natt på er!

Inga kommentarer: