söndag 16 september 2007

Dag 16 - Duschdags

I dag har matte och husse duschat mig! Usch! Jag försökte verkligen se så liten och söt ut som jag bara kunde för att slippa ur det där badkaret men det gick inte, de gav inte med sig!
Nå, jag ska väl erkänna att efter ett tag var det ganska mysigt att bli så ompysslad, de gav mig ju all uppmärksamhet.
Sedan torkade de av mig och jag skakad av mig så de också blev blöta, haha där fick de minsann. Nu är jag äntligen torr i alla fall och nu ska de väl vara nöjda ett bra tag innan de duschar mig igen.

Senare på kvällen hörde jag matte nämna något om att hon var så stolt över att jag inte kissat inne en gång idag. Då kom jag på vad det var jag missat och kissade inne 3 gånger på mindre än en halvtimme, trots att de var ut med mig efter varje gång. Där fick de allt!
Husse muttrade något om att "sälja hunden" men jag vet nog att han inte menade det, jag är ju så förbaskat söt ;).

Inga kommentarer: