söndag 30 mars 2008

Skäms

Ujuj, nu är inte matte och husse stolt över mig. Vi fick besök av Helena nyss, min uppfödare. Och oj vad jag skällde och hade mig. Det tog ett ganska bra tag innan jag blev så lugn att Helena fick klappa mig.

Nej matte och husse är inte alls stolt, så illa har jag aldrig betett mig förr och så illa hoppas de att jag inte beter mig igen.
Men de säger att det troligtvis är en period jag har nu, när jag blivit könsmogen och allt sånt. De hoppas det går över snart och under tiden får de försöka få mig sluta skälla som en tok.

Så jag säger förlåt till Helena här! Jag brukar inte låta så hemskt som jag gjorde nu och jag skäms en hel del nu för att jag gjorde det.


1 kommentar:

Helena sa...

Ja, utskällda blev vi verkligen. Men du behöver inte skämmas Aramis. Inte så konstigt att du blev förskräckt när fyra märkliga, mer eller mindre svartklädda personer bara kliver på sådär.

Nästa gång går det säkert bättre. Vi får försöka ordna en syskonträff så småningom när tonårsperioden är över.

Ha det bra!
Helena