lördag 1 mars 2008

Träning

Idag har matte och husse börjat med en ny träning med mig. De lånade husses mammas ena berner Alec och sen började vi träna på hundmöten :).

Matte hade mig och husse hade Alec. Matte och jag gick iväg en bit och sen fick jag sitta ner. Sedan kom husse och Alec gående förbi oss och då började träning, matte fick allt bevisa att hon har lite armmuskler ;). Men det gick snabbt bättre, vi gjorde så att de gick förbi oss varannan gång och vi förbi dem varannan gång.

Matte körde med mycket beröm och godis. Till slut kunde vi gå förbi dem och jag gick fot och kollade i alla fall mesta tiden på matte :). Och de kunde gå förbi oss och jag kollade för det mesta på matte. Så nu är det bara att fortsätta så säger husse och matte :).

Nu ska jag vila ett tag, men ni får i alla fall en bild på mig när jag hittat en skylt som det står Loppis på, jag bestämde mig för att springa runt med den och göra lite reklam ;)

Inga kommentarer: