måndag 24 mars 2008

Skogsutflykt

Idag har jag, matte och husse varit på utflykt! Husse och matte tyckte att vi skulle åka någonstans och grilla lite idag, och så blev det :).
Vi tog bilen och åkte iväg, letade upp ett ställe där vi kunde parkera bilen på och sen följde vi en väg in i skogen till fots. Jag fick springa lös och nosa på allt, och följde efter matte och husse jätteduktigt.

Efter ett tag vek vi av från den där vägen och gick rätt ut i skogen och letade en plats där vi kunde stanna och grilla på. Efter ett litet tag hittade vi ett ställe där matte och husse fixade en liten rastplats åt oss. Jag sprang runt och nosade på allt och letade pinnar.
Husse fixade lite eld och matte fotade. Efter ett tag grillade dom lite korv, jag fick smaka av matte. Vem kan motså den blicken jag kan få till när jag vill ha något ;).

Efter kanske 2 timmar åkte vi hem igen och nu är vi här hemma och tar det lugnt. Alla är ganska trötta efter vår lilla utflykt :).


Inga kommentarer: