tisdag 18 mars 2008

Snö igen

Nu har vi helt plötsligt vinter igen! Natten till igår snöade det massa så nu är det vitt ute! Matte och husse är inte lika lyckliga över det som jag är :). De hade vant sig vid vårvärmen ;) Men jag tycker det är jättekul att få studsa runt i snön och busa!


Igår var vi till husses mamma och hämtade hem en liten släde som jag ska få dra sedan när jag blir större. Matte har mummlat något om draghjälp hem från affären, tror hon tänker låta mig dra hem massa varor sen när jag kan :P. Men igår fick jag testa selen och testa lite snabbt att dra släden utan att ha något i den bara för att se hur jag reagerade på den. Jag sprang runt som vanligt, inte brydde jag mig om att jag hade något som följde efter mig :). Så den ska jag få dra mer sedan. Det ska nog bli kul ^^.


De senaste dagarna har vi varit ute mycket med husses mamma och hennes två hundar. Har varit och busat i skogen vid dom. Så jag har fått springa en hel del :).

Och idag har jag och matte redan hunnit vara ute på en lite kortare promenad längs elljusspåret. Det är jättefint väder ute så vi ska nog ut senare igen också :).


Inga kommentarer: