tisdag 27 november 2007

Tankar till syster och lite annat!

Men syrran! Du får låta bli att äta sådana farliga saker, jag kan tänka mig att det inte alls är kul att bli opererad och ligga på sjukhus! Hoppas du blir frisk snart, krya på dig! Och säg hej till mamma och mormor när du kommer hem igen :).

I dag har jag och matte varit ute på fältet igen, jag har fått springa lös och busa i snön. Fast den har blivit ganska hård nu. Matte har slängt lite snöbitar åt mig som jag jagat. Jag kan vara ganska snabb när jag vill ;).
Efter den turen sov jag ett ganska bra tag, när jag vaknade så satt matte på golvet med mig och lekte ett tag. Vi tränade lite också, vårt projekt just nu är rulla runt. Det går bra ibland, sämre ibland. Jag blir så ivrig ibland att jag inte riktigt kan koncentrera mig på vad matte säger. Men sakta men säkert går det framåt :).

Matte har mummlat något om julklapp idag också, hon höll på med något på datorn när jag låg och sov tidigare. Hon trodde nog inte jag hade koll på henne men det hade jag minsann! Tror hon beställde något, ska bara försöka lista ut vad!

Kissen är en tjuv förresten! När jag och matte tränade tidigare så hade matte lite frolic på bordet, när hon skulle vända sig för att ta mer godis från bordet var alla bitar borta och katten satt och slicka sig om munnen! Jag borde bita honom lite i svansen för att sno mitt godis sådär, men jag är för snäll något sådant ;).



Inga kommentarer: