söndag 11 november 2007

Snö, snö och lite annat

Oj oj vad jag tycker att snön är rolig! Den försvann någon dag men nu är den tillbaka. Matte och husse tog med mig ut på elljusspåret så jag fick gå lös där. Fanns massa spår på backen som jag nosade efter! Väldigt många människor och hundar som gått där.
Matte har börjat försöka lära mig att rulla runt, hon säger rulla och får mig att följa efter godisbiten hon håller i. Det går ganska bra, inte riktigt ordentligt ännu men övning ger färdighet ju ;). Vad har mer hänt?
Jo! Matte säger att jag kanske ska få träffa en ny kompis någon dag, en blandis som heter Zeb. Det är någon som matte känner som precis skaffat honom, och jag säger aldrig nej till nya vänner! Fast han är lite äldre än mig, 2 år tror jag, får hoppas att han orkar med min energi!

Nu får ni en bild på mig, skriver mer senare :)


Inga kommentarer: