torsdag 15 november 2007

Skogspromenad

Idag tog matte och husse med mig till Alec och Thea :). Vi tog en promenad i skogen, eller matte och husse promenerade, vi andra sprang fram och tillbaka hela tiden. Alec och Theas husse och matte är inte hemma så vi ska nog ut med dem varje dag fram till söndag :). Det klagar jag ju inte över, bara kul att vara med dem!
Matte säger förresten att jag börjar få riktig bernerpäls nu, mitt på ryggen har jag det och på svansen. Också tappar jag tänder, matte och husse har hittat två på golvet som de sparat.
Matte har beställt några grejer som man kan göra gipsavtryck med också, så när de grejerna kommer ska de ta tassavtryck på mig och katten!

Jag ska få följa med matte och husse på resa vid nyår säger dem! Vi ska tydligen upp till mattes familj låååångt upp i norr. Kiruna heter det visst, också ska vi stanna till i Umeå någon natt. Tur att matte och husse får en ny bil innan dess så jag har ganska stort utrymme att vara på under den resan. Det ska säkert bli kul att träffa mattes familj, så har hon en kompis uppe i Kiruna som har en valp som är ungefär lika gammal som mig. En ny vän kanske? :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Bus och hyss är bra, varje dag...^^ Du ska lära dig massa bra och småstygga bus!:D