onsdag 21 november 2007

Ny bil, läsare och bus

Nu har matte och husse hämtat sin nya bil! Så nu har jag ett stort utrymme att vara i när vi åker någonstans :). Det fanns till och med nät färdigt i bilen mellan bagaget och baksätet så jag är ganska trygg där iaf.
Jag var jätteduktig första gången jag åkte där, inget pip alls eller så. Lade mig ganska snabbt ner och vilade istället.

Oj, vad kul att någon av mina syskons ägare läser min blogg! En i alla fall :). Är det någon fler av er som läser så skriv gärna en rad, jag blir bara jätteglad att få höra hur det är med mina syskon. Om de är lika busiga som mig ;).

Jag och matte var ut på fältet igår så jag fick springa lös. Mattes första gång ensam med mig lös utomhus, det gick jättebra :). Jag kom när hon ropade och så tränade vi lite sitt, ligg och skall då och då under promenaden. För att ge mig lite att tänka på sa matte. Hon slängde lite godis på backen också så jag fick söka lite. Det tycker jag är jättekul!
Nu har husse precis åkt iväg till jobbet igen, så vi väntar på att han ska komma hem igen om två timmar. Då lovade han att följa med oss på en promenad :).


Inga kommentarer: