onsdag 31 oktober 2007

Skogspromenad med Alec och Thea!

I dag åkte jag, matte och husse till farmor, fast hon var inte hemma. Men husses syster var hemma, så vi tog med henne och deras två hundar upp till skogen. Där fick vi hundar springa lös och leka. Jag och Thea var som vanligt i full gång och busade så mycket det bara gick!
Men då och då sprang jag såklart tillbaka till matte och husse för att kolla så de hängde med ordentligt och mådde bra.
Matte hade, som vanligt, med kameran också. Hon fotade oss när vi sprang omkring, och så fick hon en bild på oss alla tre när vi sitter i åldersordning :). Den blev hon och husse väldigt nöjd med så de bestämde att beställa den som tavla!

Sedan när vi kom hem igen så sov jag ett tag, är jobbigt att springa omkring sådär mycket! När jag vaknat till och var pigg igen så busade vi lite här hemma, jag fick leka med aktiveringsbollen oc hsen tog vi en liten promenad och tränade mer inkallning. Husse försökte träna lite "fot" med mig också men det gick inte sådär jättebra, men man kan ju inte vänta sig att jag ska kunna allt på en gång hur duktig jag än är ;).

Nu är jag i alla fall riktigt trött igen, ligger och vilar lite och snart är det dags för kvällsmaten och sen sova!


Inga kommentarer: