onsdag 23 januari 2008

Veterinärtid och livet i allmänhet


Nu har husse ringt veterinären, på måndag klockan ett ska vi vara där. Då får vi se vad de kommer fram till. Jag är nervös! Det är regel som hund att inte tycka om veterinären.

Jag och matte har i alla fall varit på promenad idag. Jag har jagat och tuggat på pinnar, älskar pinnar! Matte har fotat och haft sig som vanligt. Fast ibland får hon lägga undan kameran för att kasta pinne åt mig eller ha dragkamp med mig :).
Igår blev hon riktigt stolt över mig förresten. Vi var ute på fältet där jag får springa lös och då såg vi en annan hund på andra sidan fältet. Matte blev lite orolig över att jag skulle bli döv och springa iväg. Hur kan hon tro något sådant om mig?? Jag stannade så klart kvar vid henne och gick fot som hon bad om. Då kan ni tro att jag hade en stolt matte :).
Idag fick hon och husse hem ett album de beställt som innehåller 30 bilder på lilla mig! Från att jag var en dag gammal tills en bild från förra veckan :). Ja inte alla bilder som de har på mig så klart, skulle bli många album då :).


1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad fin han är :)