tisdag 15 januari 2008

Hälsning till syster Svea och lite annat


Hej syster!
Jo det blev så att matte och husse inte kom iväg med mig till veterinären i måndags. Vi ska försöka ta oss dit så snart som möjligt i alla fall, också fick vi lite hjälp av Helena om vad det kunde vara för något :).
Men matte läste upp något om att söva för att göra nå prov och det tyckte jag lät lite läskigt! Jag hoppas min kala fläck genast växer ihop så jag slipper åka till veterinären! Kanske kan övertala matte och husse om att jag mår fint genom med att bete mig extra sött och gulligt mot dom? ;)
Så nu har jag och matte precis kommit in från en promenad, det är regnigt och grått ute. Men jag är lika glad för det! Har jagat lite pinnar som matte kastat, alltid lika roligt!
Husse jobbar nu igen så det var bara jag och matte ute.
Nu är jag trött och ska lägga mig och vila lite :) Fast ni får ju såklart en stilig bild på mig först ;) Och sen en söt bild på mig och matte!


Så får ni ursäkta att texten är så tätt ihop men jag får det inte att funka som det ska :(


Inga kommentarer: