måndag 21 januari 2008

Busiga jag!


Idag har jag fått följa med matte och husse in till Karlstad. De skulle köpa en ny kamera :).
Så jag fick vänta i bilen medans de sprang in och fixade det och sen åkte vi hem igen, snabb vända till Karlstad blev det :).

När vi kom hem låg jag och vilade med husse i källaren ett tag. Matte låg och sov uppe i sängen för hon mådde inte riktigt bra.

Efter ett tag när hon vaknat och de ätit så gick vi ut! Matte hade så klart med den nya kameran.
Så när de släppt lös mig började hon fota lite. En gång satt hon sig på huk för att fota mig när jag sprang mot dem, då var jag lite busig ;). Matte satt där och trodde att jag skulle springa till husse, men haha vad jag lurade henne! Jag sprang rätt på henne! Hon ramlade bakåt och oj vad roligt det såg ut ;). Som tur var hann hon flytta kameran innan jag kom och kraschade in i henne ;).
Sedan sprang jag glatt vidare som om ingenting hade hänt :).
Matte och husse har förresten hittat två fläckar till där jag har lite hår, på ena bakbenet. Så nu lutar det åt att det blir en tur till veterinären för mig i alla fall, dumma dumma sjukdom.
Nej nu ska jag gå ner och lägga mig bredvid husse i källaren igen, men ni får såklart smakprov på hur dagens foton med den nya kameran blev :)



Inga kommentarer: