tisdag 5 februari 2008

Karlstad

Igår var jag med husse och matte in till Karlstad. Jag fick gå runt lite inne i centrum där med dem. Oj vad mycket folk jag såg, fanns jättemycket att titta på.
Fick hälsa på en golden retriver också, husse och matte sa att jag uppförde mig jättebra.
De tyckte jag var duktig genom hela promenaden inne i stan.
Sedan var jag riktigt trött när vi kom hem igen.

Idag har jag och matte varit ute och gått, fast vi var tvugna att gå hem efter lite mindre än halva promenaden för mattes rygg började göra ont.
I morse när husse och matte kom ner förresten så hade jag en till överraskning åt dem, mattes mjukisbyxor och nya linne var söndertuggade. Så nu sa dom något om att jag bara får vara på övervåningen under nätterna, förstår inte vad som var så farligt. Jag tuggade ju bara lite.

Jag och matte busade och tränade lite nyss. Jag var ganska snabb att göra en åtta idag :). Matte säger att jag lär mig snabbt :).


Inga kommentarer: