söndag 17 februari 2008

Bus i skogen

Idag åkte jag, matte och husse till husses föräldrar. Vi hade tänkt ta med deras hundar Thea och Alec till skogen så jag fick leka av mig lite med dom. Men när vi kom dit var husses föräldrar redan uppe i skogen med dem!
Vi gick efter och mötte dem i alla fall, så jag fick busa till slut :). Jag och Thea höll som vanligt full fart hela vägen, sprang som tokar och busade :). Kul var det!

Sedan åkte vi hem och jag somnade som en stock. När jag vaknade så busade matte och husse med mig lite också tränade jag och matte lite på mina trix :). Jag börjar bli riktigt duktig på att gå i en åtta runt hennes ben :).

Förresten säger matte och husse att jag ser ut lite som en punkare, jag har en liiiiten tuppkam mitt på huvudet. De säger att det säkert är för att jag börjat komma in i trotsåldern och bli tonåring och ska göra uppror ;).

Nu ska jag gå ner till källaren och kolla vad husse har för sig :)




Inga kommentarer: