onsdag 27 februari 2008

Karlstad och Ludde

Idag fick jag följa med matte och husse in till Karlstad, de skulle köpta mat till mig och kissen och sen storhandla.
Jag fick som vanligt följa med in och köpa hundmat, var jätteglad och duktig där inne :). Tjejen i kassan pratade med mig och gav mig godis, då blir man ju helt klart godkänd hos mig ;).
Sen åkte vi till veterinären och köpte kattmat, jag låg i bilen under tiden med mitt tuggben husse köpte åt mig :).
Sedan handlade husse och matte mat åt sig själva och sen åkte vi hem.
När vi kom hem ringde husse till Luddes husse och frågade om de ville följa med ut idag igen, de ville dem!

Vi väntade på dem och sen gick vi iväg till elljusspåret där jag och Ludde fick springa lösa :). Vi busade och sprang och luktade på allt. Ludde simmade till och med, jag var också i vattnet men inte lika långt som Ludde. Husse sa att vi nog ska också och bada med Ludde i sommar :).

Nu är jag trött och ligger och vilar med husse i källaren :).


Inga kommentarer: