lördag 5 september 2009

Ny bild och lite annat

Nu har jag bytt bild igen högst upp, matte har ju så många bilder på mig så det är bara att välja och vraka! Men den här passar väl ganska bra, jag älskar ju att vara i skogen och spana ut över allt som finns!


Nu är ju Ronjas tid här över, hon är hemma hos sin matte igen och kommer inte hit nå mer :(. Det är lite trist att inte ha någon som orkar busa så mycket som jag gör. Katten är ju inte så rolig heller, han är för gammal för att busa tror jag, latis!

Men jag har fått busa med Thea istället en hel del, matte och husse har tagit ut henne och Alec och mig på promenader tillsammans. Husses föräldrar har varit utomlands en vecka så vi har hjälpt hans syster att ta hand om Alec och Thea. Så någon har jag haft att busa med en del av dagarna i alla fall!

Det regnar massa ute nu för tiden, matte säger att det är höst. Så nu är det kanske slut på värmen? Jag klagar i och för sig inte, värmen tar bort min energi och det är inte roligt! Hurra för hösten och vintern!


Idag har vi varit ute i skogen och letat svamp, eller husse letar svamp, matte fotar och jag springer mellan dom och håller koll på allt, de får ju inte gå vilse!

1 kommentar:

Helena sa...

Wow, vilken fin bild du har lagt högst upp!

Jag gillar verkligen perspektivet!

Hösthälsningar
Helena