måndag 7 september 2009

Nervös

Oj oj nu är jag nervös, matte ringde precis till veterinären, bara det gör en ju galet nervös.
Men så säger hon dessutom att vi måste åka in dit redan på fredag! Fredag som ju är början på helgen, då ska man slappna av dumma matte, inte åka till veterinären!

Bah, nå, vi ska dit och röntga mig i alla fall säger hon, även om jag tycker det är ett dumt sätt att börja helgen på. Klockan två på fredag har vi tid där.
Matte trodde vi skulle få vänta länge på att få tid och blev förvånad över att det gick så snabbt som på fredag redan, men men, jag får väl tänka att det är lika bra att få det överstökat nu!

Så nu tycker jag att alla håller tummarna för att mina höfter och armbågar och allt vad det nu är som ska kollas är perfekta! Vi vill inte ha några dåliga nyheter här!




Inga kommentarer: