lördag 21 mars 2009

Bättre

Hej på er!

Nu mår jag bättre igen. Jag var väl slö två dagar till efter att vi varit hos veterinären, men sedan blev jag mitt vanliga galna jag igen :). Och det är matte och husse tacksamma för.

Dagen efter att vi varit hos veterinären så pep jag mer än tidigare, hade ondare, så när veterinären ringde matte för att höra hur det var så sa matte det och då tyckte veterinären att vi skulle ringa dagen efter om det inte blivit bättre. Men dagen efter så var jag pigg och glad och pep ingenting alls, så då hade medicinen fått verka och fungerat :).

Jag har tagit all medicin jag skulle ta för inflammationen nu, men infektionen tar jag fortfarande medicin för, det är några dagar kvar på det.
Ja just ja, när veterinären ringde sa hon att hon skulle kolla mitt urinprov då också om det visade något. Om det gjorde det så skulle hon ringa upp igen, men det har hon inte gjort så det var väl inget fel på det.

Nå, nu är jag i alla fall mycket bättre, pratar massa igen och är full av energi, och kattens semester som han fick när jag mådde dåligt är över nu! Nu är jag efter honom och tvättar honom som vanligt :).

Åh det har börjat bli vår ute också! Myyysigt tycker jag, då är det ju lerigt nästan överallt så man är så fin när man kommer in från promenaderna ;). Matte muttrade igår något om att det var en sandlåda över hela huset, förstår inte alls vad hon menar ;).

Nyss var vi ute på promenad i solskenet, jag fick springa lös och var så glad så, och nosade på allt så klart. Får hoppas vi hinner med en till långpromenad senare idag när det fortfarande är sol :).



Inga kommentarer: