söndag 15 mars 2009

Underlig dag

Idag har jag verkligen oroat matte och husse, har betett mig riktigt underligt.
Väckte husse sju i morse och ville ut, ute kissade jag otroligt mycket och sen när jag kom in somnade jag om på en gång.
När matte vaknade så var jag riktigt slö, åt inte min mat och verkade allmänt hängig. När vi gick ut på promenad kisse jag jättemycket igen.
Inne så låg jag mest ner, inte det vanliga omkringtassande som jag brukar göra. Matte kunde ju till och med lämna rummet utan att jag reste mig och följde efter.
Efter lunch så tog husse och matte med mig och Thea ut i skogen, de tänkte att hon kunde pigga upp mig lite i alla fall. Och det gjorde hon, jag blev lite busig i alla fall, inte som jag brukar men fick mer energi än innan.
Sedan hemma igen har jag varit allmänt slö och seg..Matte satte sig på madrassen på golvet och då brukar jag komma springande och slänga mig på henne, men nu kom jag bara lunkande och satte mig i hennes famn och sen la jag mig ner och tryckte huvudet mot hennes mage och vilade där.

Så jag har oroat mattes hjärta riktigt mycket idag, men nu på kvällen har jag i alla fall fått i mig fil och svansen min viftar lite högre än den gjort tidigare idag. Så matte och husse hoppas jag mår bättre i morgon, och det hoppas jag med, vill ju ha tillbaka min vanliga energi!



Inga kommentarer: