måndag 4 augusti 2008

Veterinär

Idag var jag, husse och matte till veterinären i Karlstad! Det var dags för vaccination igen. Vi hade tid klockan tre så vi var där ungefär 10 minuter före. Satt och väntade och kikade på alla andra hundar som var där, blev utskälld av en liiiiten lurvig typ. Men jag blev bara nyfiken och ville leka när han pratade med mig ju!
Matte och husse tycker jag är duktig för jag skäller inte tillbaka på hundar som skäller på mig.

Vi behövde inte vänta så länge innan vi fick komma in till ett rum i alla fall. Där gav en tjej mig lite godis, gott! Så kände jag att det stack till lite i nacken men det hade jag inte tid att bry mig om, jag fick ju godis!

Och sen var det över, så snabbt det gick! Matte och husse tyckte jag var jätteduktig och när de handlade sedan fick jag ett litet ben att tugga på.


Inga kommentarer: