fredag 15 augusti 2008

Jag och kissen





Hm, fast först måste jag berätta att matte muttrar så konstiga saker när vi är ute. Hon muttrar någon om löptikar och att jag är omöjligt att ta promenader med? Förstår ni vad hon menar?
Bara för att jag hittar intressanta dofter som jag måste lukta/slicka på så är jag väl inte omöjlig ;). Ja okej då, jag erkänner, liiiiite jobbig kanske jag är, men jag är hund! Hanhund dessutom, jag måste få lukta på de där intressanta fläckarna på backen som dyker upp då och då. Inte mitt fel om det är någon tik som löper här ju, jag är ju ett offer! ;)

Nyss har jag busat med kissen lite. Han låg och vilade i matte och husses säng och jag tyckte han behövde tvättas lite. Han låg faktiskt kvar och lät mig tvätta hans öron och tassar ett tag, sedan fick han nog och stack iväg nerför trappen, och jag efter i full fart!
Matte säger att det är som att ha två vilda barn här hemma, hon brukar komma på sig själv med att ropa "Ta det lugnt i trappan!" när vi sticker iväg :P.

Nå, nu ska ni få lite bilder, sen ska jag iväg och leta katten! ;)







1 kommentar:

Anonym sa...

Nåå, sista bilden gav mig massa varma känslor ^^