söndag 24 augusti 2008

Svamp

Idag har jag, husse och matte varit ute och gått i skogen i lite över två timmar!
Det har varit jättefint och varmt väder så matte och husse tyckte det var en perfekt dag att gå ut och leta svamp.

Jag fick springa lös och hade fullt upp med att springa mellan matte och husse för att hålla koll på båda två, de envisades ju med att gå en bit ifrån varandra hela tiden. Så motion har jag verkligen fått!

Husse försökte få mig att förstå att jag kunde hjälpa till att söka efter svamp men det gick inte riktigt som han hade tänkt sig, jag trodde han menade att jag skulle försöka ta svampen ur hans korg ;). Inte riktigt vad han menade tydligen men det kan väl inte jag veta!
Men det var väldigt roligt i skogen, hade massa stockar att hoppa över och så såg jag små grodor lite här och där.

Så nu är jag ganska trött :).








Inga kommentarer: