onsdag 23 april 2008

Vår!

Ja nu är våren verkligen här :) Äntligen!
Så nu spenderar jag dagarna ute på gården för det mesta. Jag och matte brukar vara ute och busa och bara njuta av vädret när husse är på jobbet. Finns lite skuggställen så jag kan vila ut ibland också :).
Jag blir väldigt ledsen när det blir dags att gå in, hade gärna legat där ute hela tiden om jag fick :). Men men, ibland måste man ju in också!

Jag, husse och matte var nyss ute på kvällspromenad. Det stannade lite folk och pratade med oss och självklart fick jag uppmärksamhet ;). Massa klappar och komplimanger, det klagar jag inte på!

Matte säger att det ska bli så kul att bada med mig när vattnet är varmare, människorna är ju så känsliga så de badar inte än :P. Men jag är gärna ute i vattnet och går omkring och jagar pinnar :).

Hur har ni det, syster och mamma? Det är ni som jag vet läser bloggen så :).


1 kommentar:

Helena sa...

Hej Aramis!

Här är allt bara bra.
Syster Rosa var på besök igår.
Rosa och Nessie ska på utställning i Larv på lördag, då får du hålla tassarna!

Grattis till ditt Diplom från valpkursen.

//Helena