torsdag 17 april 2008

Sista valpkursen

Åh, idag var sista gången på valpkursen :(. Hur ska jag nu kunna träffa Molly? Snyft.
Jag kommer sakna det i alla fall! Var ju så roligt att få komma dit och träffa massa andra busiga hundar :). Ja träningen var väl också rolig, men jag hade hellre sprungit runt och lekt hela tiden ;).

Nu sista gången fick vi i alla fall först sitta inne ett tag och lyssna på kursledaren, sedan gick vi ut och fick låtsas vara med på utställning. Så våra människor fick lära sig hur man skulle ställa ut och vad som händer på en utställning.
När vi blivit några som var klar med utställningen och inte hade något att göra medans resten testade så fick vi gå in på agilitybanan och där släppte våra människor lös oss ^^. Ni kan ju tänka er hur glada vi var :).
Så där sprang vi och busade för fullt, krockade med varandra och jagade varandra. Jättekul! Nästan det roligaste på hela kursen tror jag ;).

Sedan fick jag ligga i bilen ett tag medans matte och husse gick in och fick diplom och sådant. Och nu är jag hemma och är jättetrött :). Har varit ute mycket idag också, promenad med husse och matte, sen har jag och matte varit ute på gården och busat massa och nu sist valpkursen, puh, fullt upp :). Så nu ska jag sova gott!

Försökte ladda upp en bild på diplomet, men det funkar inte just nu, tar det i morgon!

Inga kommentarer: