fredag 2 maj 2008

Hundutställning och regn

Igår var jag med matte och husse till Karlstad. Matte hade läst att det skulle vara en hundutställning i en park där så vi åkte och tittade :). Jag blev inte utställd utan vi kollade mest på de andra hundarna och såg några stora berner sennen där!

Oj vad jobbigt det var att gå runt där utan att få hälsa på allt och alla. Men men, sådant är livet för en stackars hund ;).
När vi kom hem tog vi i alla fall en långpromenad efter en skogsväg, jag fick springa lös och nosa runt som vanligt :).


Idag har det regnat hela dagen, trist! Då kan jag ju inte ligga ute på gården och mysa. Jag och matte och husse tog en promenad i regnet i alla fall. Var i skogen och gick lite :).
Hoppas det är bättre väder i morgon så vi kan vara ute heeeela dagen ^^.



Inga kommentarer: