måndag 23 februari 2009

Tokiga husse och matte!

Haha ja, kan ni tänka er vilka tokiga typer jag bor med! Vi åkte ut till en backe idag, och där tog matte och husse fram nå som de kallade för snowracer, tokigt namn också om ni frågar mig!
Och sedan, det tokigaste av allt, de satte sig på den där saken och åkte ner för backen!! Vad sjutton! De kan ju skada sig med den där farliga grejen och det kan jag ju inte tillåta så jag var ju tvungen att springa efter dom, upp och ner för backen, flera gånger! De fick ju aldrig nog!

Galna människor.. Fast, samtidigt var det faktiskt kul att springa efter dom när dom åkte ner och sen "attackera" dom när dom stannat där nere, inte mitt fel att mina bromsar inte är så bra alla gånger ;).

Ja, ni märker ju att jag har fullt upp med att hålla koll på mina människor här. Man vet aldrig vad de hittar på om jag vänder ryggen till några minuter, inte lätt att vara hund inte.
Jag blev ganska trött av allt det där springandet i alla fall så jag har sovit gott här hemma.
Husse är och jobbar lite just nu men matte säger att vi ska ta en kvällspromenad när han kommer hem, det låter bra tycker jag :).



Inga kommentarer: