lördag 7 februari 2009

Skogen

Ja idag åkte jag, husse och matte ut i skogen. Matte och husse köpte korv och korvbröd först som de tog med.
Sedan åkte vi till en liten grillplats som vi sett tidigare :). Där fick jag springa lös och jaga pinnar och skälla ut lite folk som åkte moped på isen. De skulle inte vara där tyckte jag!

Så hann jag ju så klart med att tigga lite korv av matte och husse. Matte är lättast att smälta ;). Behöver bara titta på henne med huvudet lite på sne och ge henne en olycklig blick med mina bruna ögon så är hon körd! Haha! Så jag fick lite korv ^^.

Vi var ute där i några timmar, det var riktigt härligt och jag fick springa runt och busa massa! Och det tackar jag ju aldrig nej till ;).

Och nu funkar inte bildgrejen igen så kan inte lägga in bilder. Lägger in några i morgon istället :)

Inga kommentarer: