fredag 9 januari 2009

Utedag

Idag har jag och matte varit ute på gården och busat och tränat i ungefär en timme. Det var jättehärligt väder, bara -2 och solen sken hela tiden :). Jag busade bara lite i början, sen ville jag mest leta godis och göra trix. Matte försökte börja busa igen men jag ville helt enkelt inte just då, det var mycket roligare att leta godis som hon slängde ut i snön.

Sedan när husse kom hem så hade vi precis kommit in, så han och matte drack kaffe och sedan åkte vi till Hästskoholmen och gick runt där så jag fick springa lös. Det var fortfarande lite sol kvar och inte så kallt så det var en väldigt mysig promenad :).

Nu ska jag lägga mig och vila lite, men först får ni så klart bilder på söta mig. Förresten, visst är jag fin på den nya bilden högst upp på bloggen? Matte smälter så fort hon ser den för hon tycker mina ögon är så fina ^^.


1 kommentar:

Helena sa...

Hej Aramis med matte och husse!

Vilka härliga snöbilder!
Och översta bilden är verkligen bra, snacka om att man känner ögonkontakt.

Hälsningar
Helena