tisdag 13 januari 2009

Amigo här igen!

Ja nu är min kompis Amigo här igen ^^. Han kom hit i går på morgonen. Och oj vad glad jag blev att träffa honom igen, det var full fart på oss på en gång :).
Matte tyckte det var väldigt bra att vi kunde roa varandra så tidigt på morgonen så fick hon vakna till lite under tiden :P.
Husse jobbar ju en timme varje måndag så han var borta ett tag, men sen när han kom hem så gick vi ut.
Och lite senare på dagen tog vi en långpromenad runt Spraktjärn då jag och Amigo fick springa lösa och busa och nosa runt. Jätteroligt!

Idag har matte varit ensam hemma med oss, det har gått bra det också :). Vi tog en morgonpromenad med henne, då hade hon oss båda med. Sedan vid lunch tog hon oss en och en på en längre promenad så vi fick lite ensamtid ute också.
Både jag och Amigo fick i alla fall vara lösa på våran enskilda promenad och vi var jätteduktiga båda två sa matte :).

Nu på kvällen har vi också varit på kvällspromenad, då träffade vi husses mamma och syster också och då blev jag som vanligt jätteglad! De tyckte att Amigo var en väldigt stor vovve :)
Också har vi busat en del inomhus jag och Amigo, vi brottas lite och slår med tassarna på varandra, så vi har verkligen roligt tillsammans :).

Så ska ni få lite bilder från dagens promenader, först två på Amigo och sen två på mig :).


Inga kommentarer: