söndag 7 december 2008

Slädhunden!

Eller ja, pulkhunden i alla fall ;). Igår tog husse och matte ut mig och satte fast en pulka bakom mig som jag fick dra. De har testat det förut men då har jag varit för busig för det, men i går gick det jättebra! Jag var jätteduktig och drog så fint utan att försöka busa det minsta när jag hade den på.

Vi gick efter en väg först, sen in i skogen en bit, ut på elljusspåret en bit, tillbaka in i skogen och sen över fältet. När vi kom över fältet och ut på en annan väg tog de bort pulkan ett tag så jag fick gå mer fritt och nosa :). Och de var, och är, såååå stolta över mig för att jag drog så duktigt ^^. Nu måste de fixa något jag kan ha att dra när snön är borta också, en skrinda tror jag de har pratat om :).

Idag ska vi också ut och gå så klart, men då blir det utan pulkan så jag får springa fritt istället :).



Inga kommentarer: