torsdag 25 december 2008

Min julafton

Så nu är min andra julafton med matte och husse över :).

Först åkte vi till husses föräldrar, där fick matte och husse julklappar också åt de mat. Jag däremot fick inge julmat, det kan väl kanske bero på att jag snodde husses och mattes 4 kilos julskinka dagen före julafton.. Inte lätt för mig att försöka motstå alla frestelser hela tiden! Jag är ju bara en lite, söt vovve! Nå husse och matte fixade en ny skinka iaf som de har hållit väl instängd sedan. Jag har i alla fall blivit liiite dålig i magen efter den skinkan jag snodde från dom, så jag ska nog låta bli att göra det i fortsättningen.

Nå, efter att vi varit hos husses föräldrar åkte vi hem. Då fick jag min julklapp :). Ett svin som nöffar om man trycker på den! Jättekul tycker jag! Den har jag busat massa med :).
Sedan på kvällen fick matte och husse besök av deras kompisar och då passade jag självklart på att sno till mig så mycket uppmärksamhet jag kunde ;). Vem kan motstå mig liksom? ;)

Jag har haft en bra jul i alla fall trots dålig mage :P. Men får väl skylla mig själv liiite där kanske.. Så här kommer lite bilder!



Inga kommentarer: