fredag 2 juli 2010

Tomt

Oj, nu har mattes mamma och mormor åkt hem, och husse jobbar, vad tomt det blev :(. Tror både jag och matte tycker det, vi är lite rastlösa när vi helt plötsligt blev ensamma.


Matte var och köpte mat åt mig igår och då fick hon någon rabattkod som gör att hon kan göra ett fotoalbum för mig och katten gratis, så hon har något att pyssla med framöver i alla fall :). Verkade vara ett fint och stort album också, 36 sidor skulle det visst vara. Tur att hon har många bilder på mig och katten som hon kan välja mellan ;).


Jag är jätteduktig med klickern förresten, matte säger att det var ett riktigt bra inköp. Hundmöten har blivit så mycket lättare, de flesta gånger går de riktigt bra, förut drog jag mest för att komma fram och hälsa de flesta gånger, nu har jag kontakt med matte istället de flesta gångerna :). Matte är så stolt :)

Inga kommentarer: