tisdag 6 juli 2010

Hipp hipp hurra!


Idag fyller jag 3 år! Tänk vad tiden går fort! Snart är det 3 år sedan jag flyttade till matte och husse också, vad liten jag var då! Nu är jag ju stor och ståtlig ;).

Matte var och köpte present åt mig tidigare idag som jag fick öppna när vi kom in från promenaden. Det var en ny fin, blå boll :). Hade en röd likadan tidigare men den gick sönder för ett tag sedan så de tyckte jag skulle få en ny ^^. Också låg det godis i paketet som matte sa att tjejen i djuraffären satt dit som lite extra present åt mig, det säger man ju aldrig nej till ;).
Men matte har minsann köpt något mer också, det vet jag, jag såg att hon la upp något på byrån i köket, också hörde jag husse säga att jag får det senare vid kvällsfilen, jag är nyfiken!



Hoppas alla mina syskon har det riktigt fint på sin födelsedag också!






Inga kommentarer: