fredag 1 maj 2009

Varmt

Ja det börjar verkligen bli varmt ute nu! Huffa, jag tycker ju inte om värme så jättemycket, har ju massa päls så det blir extra varmt för mig! Men matte trivs nu kan jag lova, hon säger att värmen ger henne mer energi. Tokigt, för mig tar den ju bort energi!
Hihi ser ni den lilla svart pricken på fotot? Det är minsann jag som ska ha tag i en pinne.


Jag och matte och husse var på en jättemysig promenad tidigare idag i alla fall. Vi gick runt Spraktjärn så jag fick bada massa under promenaden, jaga pinnar och leka modell så matte fick fota mig ;). På fotot här nere ska ha den "lilla" pinnen, matte och husse trodde inte riktigt att jag skulle lyckas få med den upp på land igen..


Men tji fick dom! Jag fick minsann upp den!



Vi var ute över en timme, så när vi kom hem var jag trött och glad. Har legat och vilat ett bra tag nu, passar på att få tillbaka min energi på kvällen så jag kan hålla matte och husse igång ;).




Ehm, ja det här fotot har nere var väl kanske inte så bra för min stolthet, jag tänkte inte riktigt igenom det där..Istället för att simma ändå till land med pinnen skulle jag ta mig upp på bryggan, jag fick kämpa lite men jag klarade det i alla fall!



Inga kommentarer: