fredag 21 november 2008

Snö snö snö

Nu har vi snö igen! Woho vad roligt! Jag tycker det är jättebra nu när det är kallt och vitt ute,
trivs utmärkt med det! Bara matte som muttrar över det kalla vädret ibland, men hon tycker i alla fall det är kul att se mig skutta runt i snön :). Jag hoppas det kommer mer snart!

Jag, matte och husse var ute på en promenad vid en sjö tidigare. Men nu kunde jag minsann inte bada längre, nu var det is på sjön. Så jag fick springa runt i skogen istället, men det är lika kul det! Matte och husse brukar säga åt mig att hoppa upp på olika saker, jag är riktigt duktig på det där med att hoppa faktiskt! Kommer upp på stora stenar och annat roligt :). Och matte är ju så klart framme med kameran för att fota då ;).

Snart är det jul hörni! Jag undrar vad jag kommer få i julklapp..ett stort saftigt ben kanske? Eller en ny leksak? Spännande! ;)

Nej nu ska jag ligga och vila ett tag :). Först får ni så klart lite bilder från dagens promenad!



Inga kommentarer: