onsdag 6 juli 2011

4 år

Grattis till mig och alla mina kullsyskon! För det är våran dag idag :). 4 år har jag hunnit bli nu, tänk vad tiden går! Jag har fått present och en till isglass idag :)
Jag älskar verkligen att riva sönder paket, så matte slår alltid in mina presenter och julklappar så får jag extra roligt :)


Riva riva, slita slita! 


Slita och riva lite mer :)



Här sitter jag och glad och nöjd vid matte efter att ha öppnat min present, som var ett litet däck i gummi som jag kan jaga och ha dragkamp med:)

Sen fick jag som sagt en glass också :) Med skinka i!


Mums mums.

Jag hoppas mina syskon haft en lika bra dag :)

2 kommentarer:

Helena sa...

Grattis i efterskott Aramis!
Önskar Helena, mamma Nessie, mormor Tess, halvsyster Flisa och sheltien Tella.

Marie Hj. sa...

Oj vad tiden går fort! Grattis i efterskott Aramis! Eddie han blev 1 år den 18/6. Tiden har bara rusat iväg...Hoppas att ni har det bra.
/hälsningar Eddie (halvbror)