torsdag 17 december 2009

Snöö

Ja när jag var i Kiruna med matte och husse fick jag ju skutta runt en del i snön :). Det var trevligt där uppe, min mommo är så förälskad i mig och kanske skämmer bort mig lite ;). Men jag klagar inte! Och uppmärksamhet får jag hur mycket jag vill, speciellt av mattes systerson, han älskar att sitta på golvet och klappa mig ^^.

Nå vi har ju varit hemma ett tag nu i alla fall, och här har vi också fått snö! Äntligen!
Hur har ni andra det? Snöigt och fint hoppas jag? :)
Jag älskar ju snön, ofta när vi är på promenader och jag märker att vi börjar vända hemåt igen så lägger jag mig ner och tittar på matte eller husse med en blick som säger "Om du tror att jag rör mig så är du dum", jag hade gärna kunnat vara ute hela dagarna ju!

Meh, det verkar inte fungera att ladda upp bilder nu, så jag får göra det senare istället!

Inga kommentarer: